Varmt!

Oj vad varmt det är, ja nu klagar jag. Sorry! Men det är så himla varmt i vår lägenhet så jag smälter bort. Sen har snuttan feber så det är inte så roligt att det är så varmt. Hon hade hög feber igår och vaknade vid fem imorse och hade fortfarande bort åt 39,5 grader. Sen under förmiddagen så sjönk den, men nu när jag la henne för att sova middag så hade hon 39,7 i temp. Stackars liten!!!
   Idag började Conny att jobba igen, han är säkert seg när han kommer hem. Har ju inte gått upp tidigt på fem veckor så jag förstår honom om han är trött. Själv försöker jag att plocka och dammsuga av lägenheten, men det blir inte långa stunder jag gör det. Blir genomsvett! Men nu ska jag ta tag i det när Alicia sover igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0