Grattis Filippa på 2 årsdagen!

Grattis grattis Filippa på din 2 årsdag! Ska bli kul att åka på kalas tycker faster och kusinen Alicia.  :o)
Har lagt min snuttis så hon är utvilad innan vi åker iväg på kalaset i Karlskoga. Men tyvärr har hon inte somnat än och snart måste jag ta upp henne för att hinna äta och byta om innan vi åker. Ska ju hinna hämta upp min mormor på vägen också.  :o) 
  Helgen har varit okej annars, det är bara så himla tråkigt när Conny jobbar. Han har jobbat eftermiddagar hela veckan och i helgen har han jobbat natt som är 12 timmars skift. Så vi ses knappt nått på en hel vecka, både jag och Alicia saknar honom. Men idag gör han sista natten sen är han ledig i sju dagar.
   Igår var vi till Ikea och där träffade vi min mamma och Roger, Alicia tyckte att det var jättekul för hon fick traska runt där. Förstår inte hur hon orkar men hon älskar att gå och speciellt i sina skor. Vi fikade på Ikea och Alicia åt en barnmeny med pasta. Mums! Men mormor gav henne en köttbulle från sin smörgås, gissa vem som vägrade att äta från sin mat och skulle ha köttbullar istället...  :o)
  Nu är det sista veckan för mig att jobba i arkivet på Försäkringskassan, känns lite trist jag trivs bra där. Men visst jag vill ju helst få in foten nu i skolan för det är ju det jag brinner för.
   Nej nu ska jag ta och byta om till kalaset och packa lite grejer, innan Alicia ska upp och göras iordning.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0