Inte haft tid med att blogga...

oj vad tiden går, har tyvärr inte haft tid att uppdatera här på ett tag igen. Så jag får uppdatera med lite bilder. Jag och en till har fått förlängt en vecka till på jobbet, de andra fick tyvärr gå. Är jätteglad att jag fick stanna kvar, det måste ju betyda att jag har gjort nått bra.  :o)
  Nu är det Connys tur att vara sjuk, han har varit det hela veckan och är fortfarande inte bra. Stackare... han har känts sig krasslig sen han fick sprutan och det är ju tre veckor sedan. Han brukar inte vara sjuk så det är säkert den som har dragit ner imunförsvaret på honom.
  Igår var vi på luciafirande på förskolan med Alicia, farmor och farfar kom också. Barnen gick inte i ett tåg, alla vuxna och barn satt i en ring och sjöng ihop. Det är för att de är så många små i Alicias grupp.




Busmaja....






Tomten är ute och går med pappas sko.





Mums med mammas hemmagjorda pizza.




Byter gardiner på en 3 meters stege... var ganska rädd!



Conny fick sätta upp dom nya, för jag fick svindel.




Kommentarer
Postat av: sandra

snygg rumpa du har conny ;D

2009-12-16 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0