Trodde det var sista dagen idag.

Tro det eller ej men jag får jobba nästa vecka med. 2 veckors jobb har blivit 6 1/2 veckor.  :o)   Skulle ju ha slutat idag men leveransen med de sista lådorna som ska sorteras in är försenade så de kommer på måndag, sen när vi är klara med det så får vi gå hem. Kan tänka mig att sista dagen blir tisdag, men man vet aldrig.
   Idag har jag och Alicia gjort ett försök med att klä julgranen ( nej, vi håller inte på traditionerna med att klä dagen innan.) men det gick sådär, det slutade med att jag fick göra det efter hon hade lagt sig. Snuttis fick för sig att smaka på julgranskulorna, gå runt med pärlorna och trodde att det var ett hanband (halsband). De små paketen som vi har de öppnade hon. hihi... ja jag hade fullt upp med att rädda det som kundes räddas ur min kära dotters händer.
   Har bakat lite ischoklad och marknadsnougat så det blir lite myspys när Conny kommer hem från jobbet vid halv elva ikväll.


Här är lite nya bilder....











En gumma som har krypit ner i dockans vagga....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det lät som en kul upplevelse att klä granen med mosters lilla busfrö. Jag hade nog inte ens vågat! :o)

Det där med att göra ischoklad det slog sonen snabbt ur hågen på mig för han konstaterade att det fanns att köpa på konsum så då behöver man inte göra någon!

Kram på er!

2009-12-23 @ 08:09:18
Postat av: Sofia

åååh, lilla sötisen då. Vi klädde granen idag, annars hade vi inte haft någon kvar :P

2009-12-23 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0