Tillbaka...

Hej hej!
Har gått ett tag sen sist. Det har hänt lite saker på några veckor. Vi har varit i Hult i en vecka och trotsat vädret. Sen har vi varit på 5års kalas och jag har blivit ett år äldre. Alicia har legat i 40 graders feber i några dagar men nu är det bättre. Tror att det är kindtänder på gång, men tyvärr kommer vi inte åt att titta i munnen på henne. 
   Jag och Conny har även varit och plockat blåbär och fryst in, så kommer ni på besök i vinter så kanske ni får smaka på blåbärspaj.   :o)
   Håller på att lägger in bilder i datorn från vår lilla semester, så jag hoppas att jag kan lägga ut några här idag. Har även en liten filmsnutt på busfröet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0