Grattis Sandra!!!

Grattis lillasyster som har nu tagit studenten...  Ojoj vilken dag det var i fredags. Det ösregnade nästan hela dagen, stackare som tog studenten då. Tur att Sandra var lite rund om fötterna så det kanske värmde henne lite.    :o)
Har nog aldrig sett hennes så pratglad som hon var i fredags. Hihi...  Har en film på henne som jag vill lägga upp, men det är nog bäst att fråga om lov först.
   På lördagen hade de balen, vilken vacker tjej!!! Hon var så himla fin min kära lillasyster och jag tror hon trivdes ganska bra i sin frisyr och klänning. 
   Grattis även Johanna på studentdagen!!!
Lilltjejen har fått feber idag, så hon ligger nu i sin säng och nannar. Säkert några nya tänder på gång igen. Conny jobbar eftermiddag och jag sitter och söker lite jobb.





Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Tänk att lilla Sandra blivit så stor att hon tagit studenten:) Det får mig att känna mig lastgammal;)

kram/ H

2009-06-16 @ 14:45:00
Postat av: Sandra

haha, ni är lite smått gamla ;D

2009-06-23 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0