Midsommar imorgon!

Jaha nu gör jag ett nytt försök till att skriva lite, skrev ett långt inlägg igår men sen när jag skulle spara och puplicera så försvann allt. Då tappade jag lusten att skriva om allt. Suck!
   Har varit på stan med Sofia idag, har shoppat lite åt lilltjejen. Fick jättemycket grejer på rean, är hel nöjd och Alicia kommer bli så söt i sina nya sandaler och tröjor. 
   Håller på nu och fixar en kalvgryta till imorgon, visst är jag duktig.   :o)  Ska ha den till imorgon kväll när vi ska mysa innan Conny åker och jobbar natt. På dagen ska vi till min kusin Mats och fira lite midsommar. Ska bli kul att träffa hans småflickor. 
   Det åskade förut, det kom en rejäl smäll. Alicia blev jätte fundersam och tittade ut genom fönstret. Hon blev nog lite rädd för hon började håll om mig hårdare.Så vi höll om varandra och hoppades att det skulle gå över fort. (jag är ju åskrädd). 
   Tack Sofia för en rolig dag! Nu ska jag fixa lite mat åt Conny, han kommer snart hem från jobbet den stackaren. Förresten skulle filma Alicia förut med vår kamera, men tyvärr så var batteriet slut. Ni skulle ha fått sett en som äter själv och jag kan lova att hon hade till och med korvstroganov i öronen när hon var klar. Det var kul att hon åt iallafall, det var ju mamma som hade lagat den. 
  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad synd att jag inte fick se det. Själv har vi en spottcobra hemma. Haha, allt är i princip blött. Ses imorgon!

2009-06-20 @ 20:09:23
URL: http://argbiga.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag saknar er <3

2009-06-21 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0