Varit på stan och letat studentpresenter med Sofia...

Ojoj vad jag har gått idag... har letat studentpresent till min kära lillasyster som håller på att bli stor. Till slut lyckades jag hitta en bra present.
   Alicia var på gott humör hela tiden, hon tog en tupplur på ca: 40 min och sen var hon igång igen. Hittade lite kläder till snuttis också. Helt plötsligt så är alla hennes kläder för små. Undrar om det är gödningsmedel i gröten hon äter.  :o)  
   Jag hittade ett par långbyxor, 2 kortärmade tröjor och en långärmad och ett par supersnygga snickarbyxor. Är helnöjd med inköpen.
   Vi har haft besök idag också, farfar och farmor längtade efter gumman så de kom och busade med henne lite. Kan ju säga att hon somnade på stört efter sin kvällsvälling. Upptäckte förut när jag var in till henne och kollade till henne att hon pratar i sömnen. Hon sa "där" "där" urgulligt!
   Imorgon ska vi till öppna förskolan och träffa Sofia och Nova. Ska bli kul att träffa Nova och se hur hon kryper, vi har inte träffat henne sen hon lärde sig det.  
   Tack Sofia för en jätterolig dag, utan dig så kanske Sandra inte fått någon present. Hihi... beslutsångest!!! Lättare att köpa till Johanna än till sin egen syster. 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0