Varit till bergvik och öppna idag...

Vi har varit på öppna förskolan idag jag och Alicia medans Conny låg och sov efter sitt nattskift. Vi träffade Nova och Sofia och så klart lite andra barn och mammor där. Var jätteroligt att se Nova krypa, det gick fort! Så nu har Sofia lite fullt upp.  :o)
   Vi var till Bergvik förut och shoppade lite. Fixade lite småsaker inför imorgon då min kära lillasyster tar studenten. Usch! Vad stor hon har blivit!!!! Vet ju att hon har fått lite släng av en nittonårskris, så jag var bara tvungen att påminna henne om arbetsförmedlingen på måndag. Hihi... hon blev inte så glad. Men vet ju själv att man är kluven och man måste helt plötsligt bli vuxen och göra något med sitt liv. Men tröstar henne med att man behöver inte välja nu vad man ska göra hela livet, man kan prova på mycket innan man har hittat rätt. Hon tror att hon vet vad hon vill bli, polis... men det är inte förens nästa år hon får söka till det. Jaja... Sandra ha en underbar dag imorgon och ha det så himla kul!!! Hoppas att vädret är stabilt så ni slipper regnet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, nu hittade jag rätt blogg också. Haha! Bra där. Har ändrat länken nu tror jag! Tack för ditt söta sms och skönt att höra att helgen varit bra. Har fortfarande inga pengar på mobilen men vill du hitta på något till veckan kan du kanske slå en signal :) KRAM!

2009-06-15 @ 17:59:40
URL: http://argbiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0