Hemma idag

Idag fick jag vara hemma med snuttis, hon har fått feber. Hon och pappa var iväg igår till BVC och fick sprutan. De ringde på morgonen och ville att vi skulle komma för de hade doser över sen i onsdags, blir de inte använda i tid så får de slänga dem och det är ju verkligen onödigt. Så det var ju bra att vi fick komma tidigare än vad vi trodde vi skulle få. Conny fick sprutan han med, han fjäskade till sig den. Egentligen så fokuserar de bara på barn och ungdomar nu här i Karlstad. Men hon fixade fram en spruta till honom iallafall för att han är i riskgruppen och att han skulle slippa vänta i någon vecka till. Så nu är det bara jag som får vänta, de säger att de ska fortsätta med riskgrupperna nästa vecka om det kommer mer vaccin. Så jag hoppas att jag får den till veckan.
   Alicia och jag tog en liten sovmorgon idag och sen har vi myst, hon börjar piggna till lite nu men det är nog alvedonen som börjar verka. Nu ska vi ta och måla och pussla lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0