Hemma igen

Idag fick jag vara hemma igen, febern kom tillbaka på Alicia inatt. Hon mår verkligen inte bra så vi har varit till doktorn idag och tagit prover. Får reda på provsvaren imorgon bitti.
  Jag var iväg och fick svininfluensa sprutan förut, det kändes knappt. :o) Men fick veta att jag ska ringa min läkare och se om jag ska ha en till spruta, i och med att Chrons är en immunnedsättande sjukdom så kan man behöva dubbeldos. De andra i riskgrupperna behöver ju bara en. Suck! Jag får hoppas att min kära doktor säger att det behövs bara en så jag slipper gå dit igen. Nu ska jag krypa ner, vet ju inte hur natten blir. Alicia var ju vaken inatt i nästan två timmar och det kan nog bli så inatt med. Vi har flyttat in hennes säng in i vårt rum så jag har henne nära. Tyvärr så jobbar Conny natt och det känns lite otäckt att vara själv när hon mår dåligt, men visst det är bara att ringa hem honom om det blir värre.
Go natt på er...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig alicia!! blir frisk nu sötnos..

2009-11-26 @ 17:58:37
URL: http://abbylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0