Ljusnar lite...

Idag har vi varit till öpnna förskolan och lekt, Alicia tyckte att det var jätteroligt att vara där. Hon tog ut sig helt och somnade på stört när jag la ner henne i sängen när vi kom hem.
   Har pratat med vikariepoolen här i karlstad och jag ska på ett möte på onsdag. Äntligen har jag kommit med!!! Så nu hoppas jag att det ljusnar lite med jobb för mig.  :o)  Hoppas att det ger några dagar i månaden iallafall och att jag får lite kontakter så det kan leda till ett jobb till slut. Är så glad! Nej nu ska jag ringa försäkringskassan igen och fråga vart mina papper har tagit vägen, behöver ju ha dom så jag får igång A-kassan. Förstår inte varför det ska ta sån tid och att det ska vara så krångligt för? Suck...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att höra att det går framåt för dig nu! :)

2009-11-02 @ 23:06:19
URL: http://abbylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0