Lunch

Ja mötet på med min jobbcoach gick bra. Hade med mitt personliga brev och CV. Det var ju jättebra och välformulerat skrivet så det var inget att ändra på. Om jag ville så kunde jag kanske sitta och finlira lite och ändra lite på layouten på CV´t, men inget måste för det var som sagt bra skrivet. Det var som om att han sa det för att jag skulle ha nått att syssla med till nästa gång vi skulle ses. Hihi... 
  Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan gå till förskolan på nästa möte, man har fullt upp när man är arbetslös. Hihi

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi saknar er också! Vi får ses till helgen tycker jag. Har så fullt upp hela veckan :/

2009-11-09 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0