Nu är det bara pappa som gäller!

Nu har jag börjat jobba och har gjort det i en vecka. Det har ju blivit att det är Conny som hämtar Alicia från förskolan och att de är hemma när han är ledig. Det märks på Alicia att vi har ändrat på rutinerna i och med att jag jobbar. Så nu har hon börjat protestera för fullt... som idag när jag kom hem så vägrade hon att jag skulle krama henne. Jag fick inte ta i henne på över en timme, hon började gallskrika så fort jag närmade mig henne. Försökte mata men det var bara pappa som fick. Det är som hon är sur och straffar mig för att det inte jag som är hemma med henne. Hoppas att det går över snart, det känns jättekonstigt det här.... 
   På jobbet är det helt okej, står i ett arkiv och sorterar och flyttar akter. Jag trivs och det är roliga människor som jag jobbar med. Har fått förlängt en vecka så jag jobbar nästa vecka också. Så det ska roligt när man får lönen i december.   :o) 
   Ska gå och laga lite mat och sen väcka Conny, han ligger och vilar för att han ska iväg och jobba inatt. De ringde in honom igår för att jobba extra, så det är ju bra.
  Lägger in lite bilder på vad vi gjorde förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0