Stressdag!

Sitter och skriver ut mitt CV, ska ju ner och träffa min jobbcoach för att gå igenom den. Sen är det fort hem och äta sen efter det ska jag till föskolan för ett möte om hur inskolningen gick och så...
   Lämnade in schema imorse om hur Alicia ska gå de närmsta två veckorna, det var inte bara det.. hihi.. men det blev bra till slut för Anna hjälpte mig. Det blir ju så dumma tider när Conny jobbar som han gör, som imorgon börjar han två och han ska lämna henne. Men Anna tyckte det var bäst att hon kommer vid elva så det inte blir dumt med maten och sovningen för Alicia. Det kan jag ju verkligen hålla med om, men jag trodde inte man fick göra så. Sen när Conny har en ledighetsvecka så ska hon gå iallafall 15 timmar så det blir rutin för henne. Har ju märkt nu när hon har varit sjuk i två veckor och har börjat på förskolan igen, så är hon mammig och pappig och väldigt ängslig på kvällen. Så det är bra att hon får vara där iallafall fast Conny är hemma. 
  Nej nu är det bäst att göra iordning mig och se om alla papper som ska med är verkligen det...
Ska lägga in lite nya bilder här men det får bli sen.   :o) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0