Jobbcoach...

Idag har jag varit på jobbcoaching... gav väll kanske lite. Skrev en handlingsplan om hur jag ska göra för att få ett jobb. hihi... som den skulle hjälpa, så som det är nu i landet. Men men... vill ju inte bli avstängd från a-kassan så det är bara att le och följa deras planer. Så nu har jag bestämt mig, jag får försöka komma ut på praktik i skolan, för att slippa bli tvingad att söka jobb i Kiruna... 
   Alicia har varit hemma från förskolan nu i två dagar, igår var det för att magen krånglade igen. Är så himla synd om henne att hon ibland är så trög i magen. Nu har vi fått öka det laxerande medlet som hon får. Hon skrek av smärta igår när det väl släppte, fy vad ont det gör i mig att se att hon mår dåligt. Sen igår eftermiddag så började hon låta krasslig i bröstet när hon andades och det har inte släppt, så då fick hon vara hemma idag med. Men hon mår ganska bra nu. Hon och pappa fick en riktig mysförmiddag när jag var iväg och de hade myst i soffan och lagt pussel. Hon och pappa orkade inte så mycket mer.. hihi... nu sover hon och Conny är iväg och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0