Nu bryr hon sig inte om mig....

jaha nu bryr sig inte Alicia om mig när jag lämnar henne på förskolan. Imorse så hadde hon bråttom in till Ida och Tilde. Jag fick knappt ta av henne kläderna innan hon skulle in i lekrummet. Sen vinkade hon lite smått med ryggen vänd mot mig och stack... kändes lite konstigt men ändå skönt att veta att det är ett bra tecken att hon trivs där. Lillemor sa att hon är så glad och busig tjej och att hon leker för fullt hela tiden. Det märks att hon är trygg.
   Nu ska jag åka och handla lite inför helgen, sen blir det att hämta min snuttis. Conny ligger och fortfarande och sover, han har jobbat natt. Nu är det bara en sista natt för honom sen är han ledig helgen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det är så för Alicia, istället för tvärtom! :)



Ha en bra helg. <3

Kram Johanna

2009-10-15 @ 22:14:28
URL: http://abbylito.blogg.se/
Postat av: Helena

åh va kul o se att du har en blogg, den ska ja följa :) hoppas allt e bra me er kraaaaaaaaaam

2009-10-19 @ 16:48:21
URL: http://nenasthoughts-nena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0