Målat med fingerfärg!





Vi har målat med fingerfärg idag, Alicia tyckte det var jätteroligt! Det blev två jättefina teckningar. Sen blev det duschen för vår lillatjej, hon hade lite färg här och där.   :o)
   I helgen var jag och Alicia och firade min lillasyster som fyllde 19 år. Grattis än en gång systeryster....
Har fått bekräftelse på att jag kommer med i Kils vikariepool, så det känns bra. Väntar på utdrag från polisen så jag kan skicka in examensbeviset och det, för en lönesättning. Sen var det ett bemmaningsföretag som ringde i tosrdags som ville att jag skulle ha börjat jobbat idag på en firma här i Karlstad. Det var ett kundmotagning/kundtjänstjobb. Men det fick jag tacka nej till för vi har inte skolat in snuttan på förskolan än. Men hon jag pratade med sa att det börjar komma in mer jobb nu så hon trodde inte att det skulle dröja länge innan de kan erbjuda mig något annat. Så det är ju bra.   :o)   Som läget är nu med arbetsbristen så får man vara glad över det jobb man kommer få, för lärarjobb är det ont om tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0