Torsdag

oj vart tog veckan vägen, imorgon är det redan fredag. Synd bara att Conny börjar jobba imorgon så helgen blir ju ganska tråkig.
   På lördag ska vi iväg och fira min mormor som fyller år och det ska bli kul att träffa släkten. Då får jag kanske snutta lite på min syster son Henrik. Ska gå iväg imorgon och köpa lite kläder till honom.  :o)
   Är lite roligt nu när jag har fattat att man MMSa bilder och text in i bloggen, då kanske jag blir duktigare på att uppdatera här. Har ju inte alltid tid och ork till att sätta mig att skriva om kvällarna.
   Ska iväg imorgon efter jobbet och köpa en cykel, ska få den i förtidig 30 års present av min älskling. Ska även köpa en cykelsits och hjälm till snuttan. Ska bli kul att börja cykla med henne och se vad hon tycker om det.
  Nu ska jag ta och träna lite och sen blir det nog att lägga sig tidigt, för imorse så var jag så himla trött och det var segt att gå upp. 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej hela familjen,

Så roligt att jag fick kika in i er värld :)

Lilla Alicia är ett mycket sött charmtroll.

Hoppas att det fungerar med cykel, då slipper du gå så mycket med vagnen till o från jobbet. Ja, i alla fall när du ska till dagis, ska du inte det är det ju bara under gatan för att komma hem.

Trevlig helg från mig/Kram

2010-04-23 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0