God jul i efterskott...

Nu har det gått ett par dagar sen det var julafton och vi är fortfarande trötta efter allt. Det har varit en underbar jul med mys. Det enda som har varit jobbigt är förkylningen som vi har haft i några veckor nu, man kan ju undra om vi någonsin blir friska. Jag får försöka att ta igen mig nu i veckan när jag är ledig. Jag fick sova ganska länge idag. Det var skönt, men sen kom min lilla tjej och väckte upp mig med att säga att det är -"dax och gå upp nu mamma, kom igen nu!" Hihihi... undrar vart hon har hört det där, jag kom på mig själv att jag använder själv uttrycket "kom igen".
  Nu ska vi ta lite frukt och sen lägga lite pussel. Tack nu för alla fina julklappar som vi fick. Kram kram...

Har inte lagt in korten från julen i datorn men bjuder på en bild med Filippa och Alicia på Filippas födelsedag.

De är så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0