Frusen.

Usch vad jag är frusen, har varit iväg och jobbat och har varit ute hela dagen för att eleverna åkte längdskidor. Visst jag var varmt klädd men till slut så biter sig kylan igenom ändå. Jag var ute även igår och jobbade och ska iväg på torsdag med. Känns bra ändå att komma ut lite, men det blir inte så mycket tid tyvärr. 5 timmar hit och dit... det plockar rejält på mina 75 stämplingsdagar som jag stämplar upp med.
   Väntar på att min älsklingar ska vakna från eftermiddags luren, både pappa och dotter låg och sov när jag kom hem från jobbet. Undrar om Alicia har kört rejält med sin pappa idag.  :o)
   När snuttis har vaknat så ska vi iväg och ta den andra sprutan. Stackars liten, hoppas det går bra så hon inte blir så ledsen så hon svimmar igen.    :o(
   Nu ska jag ta mig en kopp the och se om jag får upp värmen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0