Tar det aldrig slut det här?

Jaha nu ligger jag i en ny dunderförkylning, har ju nyss blivit frisk från den senaste. Jaja alla som har haft små barn på dagis... jag vet att det blir så. Men just nu tycker jag så otroligt synd om mig själv. :o(    Hoppas att snuttan och Conny slipper det den här gången. Det här tar ju på krafterna och känns som vi har kommit ur våra rutiner med det mesta, men vi får ta tag i det när vi blir helt friska.
   Var ute en sväng med Alicia, vi skulle gå och handla lite. Hon tjatade om att åka pulka och jag gav med mig. Kände efter några meter att jag kommer att vara helt slut efter vi har kommit hem igen. Bara att bita ihop för jag orkade inte åka upp och hämta vagnen och krångla. Jag drog och svettades, huvudet dunkade... men Alicia var super nöjd och satt i sin pulka och sjöng "Imse vimse spindel" så det var bara att härda ut och det kändes iallafall bra att hon var nöjd med det hela.
  När vi kom hem så var det bara att fixa lite banan (som hon älskar) och så fick hon vatten i sitt nya "phu phu" (Nalle Phu) glas. Sen myste vi i soffan framför Madagaskar Pingvinerna, hon hade faktiskt ro för en gång skull att sitta stilla i en kvart.   :o)
   Nu ligger hon i sin säng och lyssnar på Pippi Långstrump och somnar nog vilken minut som helst. Själv sitter jag och dricker lite te och kollar på femman. Där visar de ett program om syskon som är kära i varandra. Helt sjukt program, men kan inte låta bli att kika på det. 
  Nej nu ska jag gå in och kika på min prinsessa som förmodlingen har somnat. Sen ska jag nog bädda ner mig själv, sover säkert innan Conny kommer hem från jobbet.

Ha det bra!


Lägger in lite bilder från förra helgen då vi var ute och åkte lite och hamnade nånstans på Hammarö...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0