Grattis Alicia på 2 årsdagen!!!

Idag fyller min kära dotter 2 år! Oj vad fort dessa två åren har gått... Nu är hon inte en liten bebis längre hon är en liten primadonna som är ganska självständig och framåt. Hon lär sig saker hela tiden och hennes mun går i ett och säger nya meningar på löpande band. Helt otroligt!!!
   Idag kommer de flesta i familjen på kalas, det blir Nalle Puh tårta och massor med bullar och kakor.
Igår sa vi hej då till spjälsängen förgått, vi monterade ner den och satte den i förrådet. Nu är det bara den nya sängen som gäller för våran lilla dam. Inget velande hit och dit. Det tog bara 35 min att natta igår så det gick verkligen bra. Conny kom ut ur hennes rum 2 min i halv nio och då sov hon, lagomt till fotbollen.

Ha en underbar dag, för det ska vi ha!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis stora (lilla) tjejen på din 2 årsdag! Och jag har nytt nummer. Ring gärna någon dag :) 0762342176

2010-07-16 @ 19:48:15
URL: http://knockudown.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj.. vad galet att hon redan är 2 år.

världens sötaste Alicia.

grattis i efterskott sötnos.

2010-07-26 @ 08:49:58
URL: http://abbylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0