Varmt och vi gör iordning oss för bröllop

Usch varmt det är, ja jag ska egentligen inte klaga. Men det blir så himla varmt i vår lägenhet när det är så här varmt ute. Vi har nu 28,3 här inne, det är ju svalare att vara ute.
   Vi håller på att göra irodning oss för att gå bröllop klockan 16:00 i Kristinehamns kyrka. Det är min kompis Helena som gifter sig. Ska bli så roligt att se henne och träffa hela hennes familj igen. Tyvärr ses vi inte så ofta för hon bor numera i Stockholm.
   Nu ska jag väcka upp min tjej som har vilat middag lite, ska försöka få i oss nått att äta. Sedan blir det finkläderna på.
  Ha en bra kväll och helg...

Kram från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas att ni fick en bra dag med br;llopet och allt, det g[r inte att skriva bokst'ver som har med a och o och prickar ;ver. D'rf;r ser ju detta lite v'l konstigt ut. T'nkte p[ er ig[r i v'rmen. Sj'lv har jag mest varit i Forshaga och det k'ndes bra. Nu f;rbereder jag mig inf;r resan i morgonbitti. Lycka till n'sta vecka!! KRAM Kerstin

2010-07-04 @ 16:17:57
Postat av: Kerstin igen

Hej igen,

Det var inte hos dig det blivit fel, det var hos mig. Hade råkat trycka in skift + Ctrl :( Nu kan jag skriva åäö :) /ha det bra!

2010-07-04 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0