Nya bilder...

Idag fick jag det jag hade beställt från Haléns. Alicia fick en Upsy Daisy tröja som hon blev helt salig i, synd att jag inte hann fram med kameran och fick det filmat. Hon blev så lycklig och skulle ha den på med en gång.




Alicias nya tröja, tyvärr stod aldrig min dotter stilla så jag kunde få ett bra kort på henne med den.




En fin liten tjej i sin Pippi tröja.




Så här söt kan hon också vara...




Midsommartjej i Hult.




Skål farmor!




Här diskuterar Alicia och farmor...




Att vara i husvagnen är roligt! Nej vi har inte klippt luggen på henne...




Man blir trött av att fira midsommar!




En pappa som njuter av värmen.
Just nu har vi tyvärr varmare inne än ute, 27 grader inne och 26 ute...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken goding du har :)

Men va lik sin far hon e haha.. kram på er o hoppas allt e bra

2010-07-04 @ 07:14:38
URL: http://nenaandnova.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0