Är så glad!

Fått veta nu på morgonen att jag fick jobbet!!! Börjar redan imorgon och ska iväg vid halv fem och skriva anställningspapperna.    :o)   Det är till att börja med ett halvår och kan kanske bli längre. Ska sitta med administrativa saker på MSB, det ligger på Karolinen så jag har typ 3 min till jobbet de dagar jag inte ska lämna Alicia på förskolan.
   Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag åka iväg och storhandla, behövs verkligen! Det är eko i kylskåpet. Har skrivit matlista för tre veckor nu och det är så skönt att veta från dag till dag vad man ska laga. Sen spar man ju en massa pengar av att inte småhandla hela tiden. Oj vad vuxet det lät... ja man kanske ska bli lite vuxnare nu när man börjar närma sig 30.   :o)
   Har nu endel att gör idag, ringa Ams, vikariepoolen, försäkringskassan osv. för att berätta att man har fått ett jobb. Ska bli skönt att få göra något vettigt, med fasta tider. 
   Ha en bra dag, skriver säkert igen och berättar hur det gick under dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ett stort grattis, hoppas att du kommer att trivas med det också.

Jag håller med om att det blir billigare att göra en storhandling än flera små inköp, för alltid kommer det med något som man inte riktigt räknat med.

Kram

2010-03-23 @ 12:31:35
Postat av: Helena

grattis gumman va härligt :)

2010-03-23 @ 18:59:50
URL: http://nenaandnova.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0