Chockat min kropp!

Ja idag så började träningen till vårruset, var ute och sprang en liten bit. Var asjobbigt men är stolt över mig själv att jag lyckades hålla tempo och sprang hela vägen. Så nu är det bara att försöka att fortsätta och utmana sig själv. Nu har jag ingen graviditet eller nått annat att skylla på, det var bara att latmasken hade slagit till. Vi får se om några veckor om jag har lyckats besegra den eller om den har besegrat mig till en soffpotatis igen. Hihi... men som sagt jag sprang hela vägen så promenader med barnvagnen i snö måste ju ha gjort nått iallafall.   :o)
   Snuttis är sjuk, hon har ingen hög feber men det märks att hon inte mår bra.  Hon har snuva och en förfärlig hosta. Stackare... Idag kröp hon upp i soffan med sin vovve och tutte och la sig på en kudde och somnade. Det har hon ALDRIG gjort förut. Hon är sån som ska sova i sin säng eller vagn annars kan hon inte få ro till att somna. Hon sov en timme på soffan och sen var det full fart igen en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0