Känns lite som våren kommer.

Ja idag fick jag en känsla av att våren kan vara på gång. Det var härligt ute i solen och snön har börjat smälta lite smått. Härligt!!!!
  Idag var snuttis ca: 1 timme på förskolan, hon hade lite högre temp och orkade inte med alls att vara där. Känns skönt att de ringer efter en när de märker att hon mår dåligt och mår bättre att vara hemma. Väl hemma har hon varit på ganska bra humör men har varit lite hängig och blank. Tog tempen på henne innan jag la henne och hon hade knappt 38 grader, men nu när jag var inne till henne så kändes hon varmare. Men vi får hoppas att hon blir piggare och att det inte blir något allvarligt av det här. Men det känns verkligen som om vi aldrig kommer att bli friska, hela den här vintern har ju varit en enda lång förkylning. Men som sagt våren är på väg, då kanske den försvinner. Hoppas hoppas!!!  
   Alicia skulle ha fått sina 1 1/2 års sprutor igår, men när vi kom dit så fick vi veta att det var slut och de hade missat att ringa oss. Typiskt! Så vi ska dit nästa onsdag istället. Har ju väntat på att få ta dessa sen i januari, de gav ju henne den andra svininfluensa sprutan då och det ska ju gå ett visst antal veckor emellan sprutorna.
   Nej nu ska jag göra min dagliga koll på AMS och se om det har kommit in några nya jobb. Sen ska jag sjunka ner i soffan för idag är det ju Desperate Housewives.
   Conny är iväg och spelar badminton med sin arbetskamrat, hoppas att han inte har fått allt för mycket stryk. Hihi...

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oufh, jag är också sjuk, har feber. :/ Inget kul alls, hoppas hon mår bra imorgon charmtrollet! :)

2010-03-11 @ 18:52:00
Postat av: Johanna

Tänk att hon redan är vid 1 och ett halvårs ålder!

tiden spriiinger iväg.



ps. desperate housewifes är JÄTTEdåligt :P haha

min kusin tvingade mig se ett avsnitt igår.. jag somnade!

2010-03-17 @ 23:56:27
URL: http://abbylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0