Lördag

Sett på melodifestivalen, var väll helt okej låt som vann men hade hellre sett Salem som vinnare. Försökte att rösta men kom inte fram alls, värdelöst!
   Har varit till mormor idag och hälsat på, ska säkert dit imorgon med. Då kommer nog brorsan med familj också. :o)   Då kan mitt bustroll leka med sin kusin lite. Min kära dotter var nästan till salu idag, hon har sån energi och är ÖVERALLt där hon inte ska vara. Visst gulligt tycker ni att hon hjälper till med tvätten och så, men nej jag vill inte att min nytvättade tvätt ska få en sväng på golvet innan den hängs upp. Eller att visst hon är duktig att hon kan klättra, men inte när hon är på vägg upp på köksbordet bara jag vänder ryggen till. Sen har hon upptäckt att hon har vuxit lite så nu når hon upp till översta byrålådan där hennes kläder ligger. Ja ni kan ju tänka er vad hon har för sig... jo river ut dem. Men jag älskar min lilla snuttis, men efter en så här dag så är man slut. Hur orkar ni som har två??? Kan ju säga att jag får ju extra träning dessa dagar då det går i hundratio hela tiden.   :o)
   Måste berätta också, har sk*t ont i hela kroppen efter jag var ute och sprang i torsdags. Trodde inte att det skulle bli så här illa. men men... ska försöka att bege mig ut på måndag igen. Hinner inte i helgen i och med Conny jobbar 12 timmars nätter den här helgen. Då har jag ingen som kan se efter vår lilltös, för att springa med vagnen funkar inte än. Det är för mycket snö kvar för det.
   Ska ta mig en kopp te nu och fortsätta att läsa Camilla Läckbergs bok "Fyrvaktaren". Har inte kommit så långt i den, men nu börjar den bli spännande.  :o)  Är ju ingen stor läsare, men läste faktiskt ut Liza Marklunds nyaste bok "En plats i solen" för någon vecka sedan. Kan varmt rekomendera att läsa den. Men som sagt jag är periodare när det gäller läsandet och nu är det en period jag tycker det är kul och har ro till att läsa lite. Men det ska vara en bok som fångar mig snabbt annars är det bara att lägga undan den. Har ni nått bokförslag, som kom gärna med dem.
   På fredag börjar mitt favvo program "Så ska det låta", äntligen kommer det finnas nått att se på fredagar.

Ha en bra lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

1. jag ville också att Salem skulle vinna, men men..

2. HaHA :D Jag vill se dig springa med vagnen någongång!

3. Känner igen det där med att ha barn = hund. Puhh, ibland orkar man inte riktigt. Biter på allt i sin närhet, busar runt och kiss och bajsar överallt.. haha. lite samma sak! men ja, håller som sagt med .. hur orkar dem som har 2!



4. saknar dig och din familJ!!!

kram johanna

2010-03-17 @ 23:53:24
URL: http://abbylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0