Snart är det påsk

oj vad veckorna går och det är snart påsk.  :o)
  Idag var det fjärde dagen på mitt nya jobb och det känns som jag kommer att trivas. Är bara lite rörigt i början som vanligt, men det ska nog fixa sig.
  Alicia hade feber i helgen, egentligen började det i fredags och hon var som tur var feberfri igår så hon kunde gå till förskolan idag. Hon var mellan 11 och halv fem idag, det blir ju så när Conny jobbar eftermiddag. Hon ska dit imorgon med och det är samma tid imorgon. Ska försöka sluta lite tidigare imorgon så jag kan hämta henne tidigare. Har ju flextid och har redan tjänat in lite så att jag kan hämta tidigare vissa dagar.
   Nu ska jag ta tag i disken och sen ta mig en kopp te, sen blir det till att krypa ner. Hinner nog somna innan Conny kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0