Fy för att vara förkyld

Ja nu har jag och Alicia åkt på en rejäl förkylning. Alicia har fått hosta med så jag hoppas att jag inte kommer att få den. Just nu känns det som jag går i dvala och har bomull i öronen, är så jobbigt! Ska på kurs imorgon och det känns inte så roligt att gå iväg och sitta där med främmande människor och försöka att vara koncentrerad och lära sig nått. Men jag får bita ihop och lida igenom dagarna. Alicia ska vara hemma med Conny i två veckor, han ska vara pappaledig en vecka i samband sin långledighetsperiod.
  Var en liten sväng till Ruds kyrkogård igår för att tända ett ljus i minneslunden för morfar. Vi var där vid halv sex tiden och det var så mycket folk, men så himla vackert med massor av ljus! Det är verkligen mysigt att gå där på kvällen när det är så mycket ljus tända, det måste upplevas. Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite, sen släcka lampan tidigt och hoppas att jag mår bättre imorgon.

 

Kommentarer
Postat av: Moster Camilla

Krya på er, hoppas att den (förkylningen) flyttar vidare snart! Kram

2010-11-08 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0