Hemma på lunch

Glömde maten imorse när jag skulle iväg, så jag bestämde mig för att köpa mat. När jag öppnade plånboken så upptäcker jag att min kära sambo inte hade lämnat tillbaka mitt kort. Grr...   Så det var bara att gå hem och äta, som tur är så har jag ju bara 5 minuter hem från jobbet, men det är ju så fruktansvärt kallt idag!!!
   Igår var vi på familjegympan, det var sista gången för i år så det blev lite saft och pepparkakor efteråt. Sen fick alla barnen ett var sitt diplom.
   Ångrar verkligen inte att jag har klippt henne, nu har hon för första gången en någorlunda frisyr. :o) Har nu sett hur håret blir när det är torrt och hon härjar, det står inte åt alla håll längre. Men att jag inte har gjort det tidigare det ångrar jag, men då tänkte jag att jag ville spara det lilla hon hade. 
  Nu ska jag gå och jobba igen.



 

Kommentarer
Postat av: Moster Camilla

Visst är det roligt när de små liven får diplom. Magnus hade avslutning på skridskoskolan i veckan och fick diplom och ett sridsko märke. Kram

2010-11-26 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0