Okt. 27, 2010

Sitter och surfar lite på allt och ingenting... Conny har åkt till jobbet och Alicia ligger och sover, jag själv ska snart också gå och sova.
   I helgen var jag och Alicia på diamantbröllop i Hjo, tack farmor och farfar för en underbar och rolig fest. :o) jag och Alicia sov i husvagn med storasyster och hennes familj. Det är verkligen en konst att sova 3 vuxna och 3 barn i en husvagn. Men det gick. :o)
   Sitter och kollar på en hemsida med inredning för barnrum, jag är helt såld! Vill ha massor!!! Vet ju att butiken Feeling på Duvanhuset säljer dessa podukter. Kika in ni med så förstår ni... http://www.kidsconcept.se/ 
  Imorse var jag uppe tidigt och var iväg på ett spinningpass innan jag gick till jobbet, så jag börjar bli ganska trött. Så nu blir det sängen.

Sov gott och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0