Varit till badhuset

Idag har jag och Alicia varit till badhuset med Alicias mormor. Det var superkul! Som vanligt när vi är där så är Alicia i full gång hela tiden. Hon hoppar från kanten och simmar och tycker att det är så roligt, idag stog hon till och med upp och hoppade från kanten.
   Efter bahuset var vi ner till stan och fikade och kikade runt lite i affärer. Men gu vad folk det var! Först var jag ner i Mitticity garaget, men där var det fullt sen var jag till parkeringen vid tågstationen men där var det fullt. Jag hamnade sedan att parkera vid busstationen.
   Efter stan åkte jag och Alicia hem till Conny, vi åt och myste lite sedan åkte han till jobbet. Det är så tråkigt när han jobbar helg, för man ser honom bara någon timme innan han ska iväg igen. Suck!
   Jag har nyss kollat klart på en tårdrypande film som gick på fyran, usch vad den var romantisk och sorlig. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Imorgon blir det nog att vi åker till min mormor och hälsar på.
   Ska gå in och snutta lite på min prinsessa som ligger och sover,hon är så himla go och söt. Kommer nya meningar och ord varje dag och det bästa som finns är när hon säger att hon älskar mig. Hon sa förut när vi låg i sängen och läste - "Min pappa jobbar. saknar min pappa. älskar pappa och älskar dig mamma." Jag bara smälter, kan säga att då rinner allt som har varit jobbigt av mig. Allt krångel och trotsutbrott som hon får ibland, som idag när vi ska byta om för natten och borsta tänderna. När hon säger att hon älskar mig så får jag styrka att igen att orka. För när trotsutbrotten kommer känner man sig så värdelös som förälder så dessa ord träffar verkligen rätt i hjärtat.
  Nej nu längtar jag ännu mer efter henne så nu ska jag sluta att skriva och gå in och kolla till henne. God natt på er och ha det bra. Ska lägga in en film på henne idag när hon säger Pelle plutt ramsan som hon har lärt sig, tyvärr sitter hon och äter så man hör inte allt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0