Vinteroverall

Jaha, nu tänker ni att jag är tokig. Men ja det är oktober nu och snart smäller det kanske till med kyla och snö så det är nog bäst att vara ute i god tid så vi inte står där utan kläder när det väl kommer.
   Sitter och kikar runt lite på overaller, men hamnar på PoP´s hemsida, Alicia hade en sån här overall förra året och den var suverän. Så det kanske får bli en sån i år med, synd bara att de är lite dyra. Men det kanske få vara värt det för jag tycker att den är snygg och bra. Men vi får se vad det blir, har inte bestämt mig än. Tyvärr så måste vi nog ha två overaller med tanke på hur blöt hon blir när hon är ute, Alicia är ju ingen tjej som sitter still direkt. Hon är ju en tjej som rör sig och älskar att vara ute och greja.


VINTEROVERALL


                                                               källa: Bild från Polarn O. Pyret.

Jaja vi får se vad det blir för overall, men visst är den fin!

Kommentarer
Postat av: Camilla

tänk på att jag har två overaller röda, duger att ha att byta med.

2010-10-06 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0