2010-09-13

Det är måndag och jag är så trött. Har varit lite kämpig helg och kväll, med en tvååring som har sånna kraftiga humörsvängningar så man blir helt matt. En stunden på super humör och ger en pussar och kramar till nästa sekund förvandlas till ett litet "monster" för att hon blir arg för att det kanske regnar på tvn eller att skorna sitter fel.
   Idag badade hon i sin balja, burkar duscha nu för tiden. Det gick jättebra tills hon kom på att man kunde göra "bomben" i baljan. Ställde sig och sedan slängde sig ner i vattnet, vi blev osams om det för att jag tyckte att det var livsfarligt och hon tyckte att det var roligt. 
   Ska försöka att få tag i lite nya böcker till henne, har börjat tröttnat på "Tummens resa" och "Historien om någon". Det är dom som gäller nu varje kväll när vi ska läsa och ja jag kan dom utantill och hon med.  :o)
  Nej nu ska jag gå och lägga mig, sov gott och ha en bra dag imorgon.


Titta vad fin vår tjej är, nu har hon fått lite mer hår så hon vill och kan ha tofsar. (ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0