Pärlplatta

Nu håller vi på med pärlplattor och pussel här hemma. I måndags "knäckte" hon koden för att pussla med 6 st pusselbitar, så nu pusslas det för fullt.
  Alicia håller på att bli torr, iallafall på förskolan. :o) På förskolan går hon på toan och är jätteduktig men här hemma vägrar hon, hihi... men det kommer väll nån gång det med.
  Idag skulle jag iväg och träffa en instruktör på gymmet som skulle sätta ihop ett träningschema åt mig. Trodde jag, haha... när jag kom dit fick jag bara göra övningar med att sträcka tårna och spänna dom. Han sa att han förstår att jag har problem efter jag blev påkörd med bilen för några år sedan. Han såg att jag är snebelastad på vänster sida och att orsaken till att mina fingrar sover på vänster hand har med skadan och att det har blivit att jag går snett med fötterna. Sedan har det nu blivit värre för att jag har så att det somnar mellan skulderbladen på mig, så nu blir det att sträcka och spänna tårna. Jag ska träffa honom om två veckor igen och se om det har blivit bättre, sedan skulle han sätta ihop ett program som ska träna upp det som behövs för att bli av med nackvärken. Han rekomenderade mig att sitta på en pilatesboll på jobbet, haha det kommer inte på fråga att jag släpar med mig den dit. 
  Nej nu ska jag fixa matlådorna och sen gå och lägga mig. Lägger upp en film när Alicia lägger pärlor, hon är supertrött men kämpar på. 





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken tålamod och vad hon är duktig er lilla Alicia!!

Kram

2010-10-03 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0