Spinning idag

Idag fick jag med min älskling på ett spinningpass igen, men fick inte med honom på core träningen efteråt så han fortsatte i gymmet själv. Idag var det ett jättebra pass, det var en annan instruktör som var superduktig. Så vi var helt slut på spinningen. Tyvärr hade vi ätit lite för tätt inpå så jag trodde att fetaostbiffarna skulle komma upp.
  Alicia var på barnpassningen och det var en tjej som heter Johanna, som var där idag och passade henne. Hon har passat henne förut och Alicia gillar henne jättemycket, så hon ville inte följa med hem när jag hämtade henne.
  Conny åkte till jobbet för en timme sen, stackars honom. Jag är ju jättetrött efter passena och stupar snart i säng och han ska jobba hela natten. Nej nu stänger jag ner och kryper ner. Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0