Häftig upplevelse...

Måste bara skryta om min lilla stora dotter, igår "knäckte" hon ritkoden. Hon har ju bara kluddat förut när hon har ritat, men igår hände något häftigt. Hon började rita gubbar och föremål, hon satt länge och koncentrerade sig och satt och tittade på hur saker och ting ser ut för att måla det sen. Blir så stolt och förvånad att det kan gå så snabbt i utvecklingen ibland. Jag ska bjuda på några av de teckningar som hon målade igår.








En dörr med grönt handtag.



Två gubbar som åker kana. Ser ni det fina gröna håret som de har fått.  :o)



En gubbe och ett spöke.



Måste bara bjuda på en bild på Alicia när hon skakar sin duk. Varje gång vi öppnar balkongdörren så springer hon och hämtar duken för att skaka.








Nu medans jag sitter och skriver här, gör hon masstillverkning av gubbar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint hon ritat! Och vad fin hon är i håret. Har ni klippt något mer eller har det blivit tjockare ändå?

2011-03-20 @ 08:17:14
Postat av: Carolina

Tack så mycket. Jag har klippt henne en gång till och det känns som håret har blivit tjockare. Sen har det växt så att nästan allt hår är i samma längd. Till och med luggen har äntligen börjat växa.

2011-03-23 @ 08:31:10
URL: http://varfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är tur att håret äntligen börjat börjat växa på mosters älskling. Det vore ju förargligt om Henrik skulle få längre hår än Alicia. Jag måste snart klippa luggen på honom! ;o)

2011-03-23 @ 13:42:12
URL: http://familjenungman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0