Saknar dom där hemma

Igår åkte jag tåg till Alvesta, jag är där och jobbar. Jag låg på ett bra hotell och sov gott, somnade jämt efter tio för jag var jättetrött. Åt en smarrig hotellfrukost imorse sen gav jag mig iväg till skolan där jag håller i en examination. Ska åka hem sen och tåget går halv fem och jag kommer hem vid halv elva ikväll. Det blir en lång dag för mig.

Jag saknar min lilla tjej jättemycket, men ändå är det lite skönt att få ladda batterierna igen. Pratade med Conny igår och då hade de varit nere på stan och köpt lite kläder åt snuttis. Nya trosor och tröjor, gullig pappa som tänker på sånt. Hon hade fått bestämma själv och det blev med Snobben och Hello Kitty.  :o)

Ha nu en bra dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0