Flytt...



Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här på ett tag, men varför jag inte har haft tid till att skriva är för att vi ska flytta. Vi har nu hållit på snart i tre månader med att färdigställa dit vi ska flytta och äntligen så kör vi flyttlasset till helgen. Än finns det lite kvar att göra men vi måste ur vår lägenhet den sista februari. Så tyvärr kommer det nog ta ett tag innan det kommer ett inlägg igen, men jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan.

Sen hälsar vi 
Välkommen till världen lilla kusinen Bianca som föddes på Alla Hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lycka till med flytten, hoppas att ni ska trivas bra i huset!! Roligt med en liten kusin också! Kram från mig :)

2012-02-15 @ 09:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0